poniedziałek, 9 lutego 2015

                                                                 Spring belt   

 

   Wiosna gości nie tylko w naszych szafach ale i wnętrzach i dzisiaj chce zrobić mały przegląd tego co mnie urzekło i tego co bym zaaranżowała w swoim pokoju .

Z pierwszym dniem wiosny na pewno przyjdę do was z jakimś postem o dekoracji mojego pokoju na tą porę.

Oprócz nowych dekoracji uwielbiam wiosenne porządki i te świeże powietrze, które przychodzi wraz z wiatrem do pomieszczeń i poranki kiedy za oknem słychać delikatny śpiew ptaków i zapach wiosny, aż chce się żyć :). Mam nadzieje że wiosna zdąży na 21marca ;)

 Co niektóre zdjęcia naprawdę mnie urzekły chciała bym już za oknem zobaczyć chociaż jeden zielony listek,ale uroki zimy też są. :) A wam jaki styl podoba się w domu i w jakiej części świata umieściły byście ten dom? 

Zachęcam do komentowania, każdy komentaż zachęca mnie do przygotowania nowego wpisu, będzie mi milo jeśli zostawicie w  komentarzu wasz pomysł na posta jaki chciały byś cię przeczytać.

Udanego tygodnia,mam nadzieje że post przypadnie wam do gustu :)

                       


                                  










                                 
   





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz