wtorek, 20 stycznia 2015

                                                                           Recenzja 



Hej, dawno mnie nie było ale nie miałam pomysłów na nic co bym mogła wam przekazać. Szczerze myślałam, że ten rok zacznie się lepiej ale jest tak średnio mam dużo obaw od kiedy skończyłam szesnaście lat, jest to wiek w którym zbliżamy się do dorosłości nowych wyzwań, szkół i różnych innych nowych rzeczy które na nas czekają, Po tych szesnastu latach chciałam bym coś zmienić w swojej codzienności dlatego też pisze bloga, ale chciałam bym coś zmienić też coś w swoim wyglądzie i jakieś mam przeczucia że mi to nie wyjdzie, no ale dzisiaj nie o tym ponieważ chciałam wam dzisiaj przedstawić kilka kosmetyków firmy la roche posay, serii do skóry suchej i atopowej.


                                                                             


1, Tuż na wprost, jest to LIPIKAR oliwka myjąca (natłuszczająca oliwka myjąca 2 w 1 )
Unikalna formuła zawiera NIACYNAMID który odbudowuje wierzchnią warstwę naskórka. Bardzo przyjemny zapach i konsystencja oraz łagodzi nieprzyjemne uczucie ściągnięcia, które ostatnio towarzyszyło mojej skórze.

2. Po lewej na dole lekki krem HYDREANCE innowacja opracowana z użyciem wód termalnych, bogatych w selen. Nadaje się pod makijaż łagodzi swędzenie i zaczerwienienie wrażliwej skóry.

3. Płyn micelarny, delikatnie oczyszcza ma przyjemny zapach i kojącą konsystencje , świetny do codziennej pielęgnacji.

4. Balsam B5 CICAPLAST jak dla mnie najlepiej działający produkt z tych wszystkich. Jest to krem o dość gęstej konsystencji świetny na noc, świetnie łagodzi wszelkie zaczerwienienia.

5. Lekki krem TOLERIANE ultra fluid intensywna pielęgnacja kojąca, świetnie nadaje się pod oczy. Świetny kram zarówno dla skóry alergicznej jak i trądzikowej ponieważ zawiera nietłustą konsystencje pielęgnacyjną, jak większość z was wie przy skórze trądzikowej ważne jest nawilżanie ponieważ skóra jest narażona na więcej zaczerwienień i podrażnień przez silne maści i środki przeciw trądzikowe. 



W dzisiejszym poście to tyle co chciałam wam przekazać mam nadzieje że post się wam spodoba i będziecie mogły skorzystać z któryś z tych kosmetyków. Jeżeli posty na temat skóry i pielęgnacji podobają wam się zachęcam do komentowania i zostawiania o tym informacji, a na pewno będzie ich więcej. W najbliższym poście planuje wam przybliżyć to jaką ja mam skórę i jak ją pielęgnuje. Mam nadzieje, że post pojawi się jutro i zaglądniecie żeby dowiedzieć się czegoś o mojej skórze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz