niedziela, 4 stycznia 2015

                                                                 PLAN  DZIAŁANIA




Są ludzie, którzy lubią planować, są i tacy którzy żyją z dnia na dzień, każdy ma swój inwidualny sposób na codzienność. Ja jestem osobą, która lubię mieć wszystko dokładnie zaplanowane, przemyślane i ułożone, dlatego co roku a dokładnie w okresie pierwszego tygodnia nowego roku staram się zrobić większy plan na cały rok, wypisać cele, marzenia, oczekiwania. Lecz do tej pory czułam za każdym razem taki niedosyt, miałam wrażenie że nie wykonałam rzeczy z listy tak jak bym chciała, więc w tym roku moja lista i plany są bardziej przemyślane i staram się do tego bardziej stosować. Wydaje mi się że ma na to również wpływ to, że dwa dni temu obchodziłam swoje 16- urodziny, od kiedy skończyłam około 11 lat bardzo czekałam na ten wiek, chciałam być doroślejsza, mieć możliwość podejmowania ważnych decyzji ale wyobrażałam sobie to trochę inaczej chociaż jestem bardzo zadowolona z wieku, w którym jestem zdaje sobie sprawę z tego że czeka mnie jeszcze na mojej ścieżce życiowej wiele trudności i wyzwań ale mam nadzieje, że dam radę im podołać. A co do mojego wieku planuje obrócić swoje życie chociaż o 90 stopni, chce coś zmienić czuje, że jestem w takiej starej skórze którą trzeba zmienić na nową i to mam zamiar właśnie zrobić zmienić trochę swój styl i ogólnie wiele rzeczy, ale co najważniejsze chce wykorzystać ten rok na maksa, czuje że to będzie mój rok, że uda mi się zrealizować wiele planów i marzeń, a w tym roku na pewno będzie też sporo zmian ponieważ będę rozpoczynała kolejny etap w nowej szkole wśród nowych ludzi. Ważne, a nawet najważniejsze dla mnie w tym roku jest to abym nadal prowadziła z tak wielka przyjemnością bloga i żeby z tygodnia na tydzień liczba czytelniczek i może czytelników wzrastała ponieważ będę wtedy miała pewność że to co robię komuś też się podoba .
W czerwcu może, to na razie jest powstający w mojej głowie plan chciałam bym zacząć również nagrywać filmiki na YouTube , od zawsze mi się to podobało a w 4 i 5 klasie nawet sama się nagrywałam i oglądałam te filmiki bo bardzo chciałam być jak te  dziewczyny, które oglądałam  ale nie wiem czy bym się nadawała czy komuś by się to podobało ale dam sobie jeszcze trochę czasu na to, chcę się na razie w 100 procentach skupić na moim blogu. Wam również polecam zrobienie sobie takiego planu działania ;) troszkę się rozpisałam ale mam nadzieje, że spodoba się wam to co dla was przygotowałam no i jeszcze kilka zdjęć , buziaczki pozdrawiam :*

Jak zawsze zapraszam na instagram  : http://instagram.com/conocido2/

                                                                   
                                                                       







2 komentarze:

  1. Witaj
    Widzę, że jesteśmy podobno, choć jestem prawie od Ciebie 2 razy starsza. Też kocham planować i organizować. Nawet posty mamy podobne. A zdradzisz choć swój jeden plan na ten rok. Mnie ich częściowe zdradzenie publiczne motywuje jeszcze bardziej do ich realizacji. Polecam
    Ania G

    ----------------
    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń